למה חשוב לעשות את ההשתלה בארץ?

29/06/2022
/
מאת:
מערכת ד"ר קרופניק

דווקא כשהטיסות לטורקיה מלאות באנשים שמנסים להחזיר לעצמם את השיער לראש, אנחנו מציעים לכם פתרון שלא דורש מכם לקנות כרטיס טיסה הלוך-חזור+ לעמוד בתורים של נתב"ג+לדאוג למקום לינה+לבלות במדינה שפחות נחמדה אלינו הישראלים. נשמע טוב? בהחלט! השתלות שיער כחול- לבן הם הדבר הכי חם והכי חכם שאתם רוצים לקרחת שלכם.

בואו נתחיל בלהבין מהו ההליך הרפואי הזה שנקרא השתלת שיער. השתלת שיער היא טכניקה המתבצעת במטרה להשתיל שיער באזורים קירחים בגוף האדם. הטכניקה מתבצעת על ידי הוצאת זקיקים יחידים מאזור אחד בגוף (האזור התורם) והשתלות באזור קירח (האזור המקבל). שיטת הטיפול של השתלת השיער בה מטופלים האנשים שלנו בארץ היא שיטה בה מבצעים השתלת יחידה פוליקולרית (FUE). זו שיטה  לשיקום שיער אשר מעביר את השיער ביחידות הזקיק, בקבוצותיו הטבעיות. הגודל הקטן של יחידות מאפשר גמישות אדירה במיקומן, יצירת דפוסי שיער אשר מחקים דפוסי צמיחה טבעיים.

אז למה לעשות את הליך השתלת השיער בישראל? ולמה דווקא אצל ד"ר קרופניק?

1.  אחריות- אנחנו נותנים לכם אחריות ל2 הדברים הכי חשובים בתהליך השתלת השיער. הראשון, אחריות על כך ש95% מהשיער המושתל נשאר במקומו לכל החיים. לא הייתם רוצים לגלות אחרי שנתיים שאתם באותו לופ של נשירת שיער וקרחות חדשות שצצות להן על הראש שלכם. השנייה, אחריות לצפיפות השיער למשך שנה. דווקא בשנה האחרונה אחרי הטיפול המצב יכול להיות מעט רגיש, לכן, דווקא בשנה הראשונה אנחנו מעניקים לכם אחריות לצפיפות השיער שלכם, אנו מספקים ליווי ואחריות כפולה גם לאחר הטיפול כך שיש על מי לסמוך. בשורה התחתונה, בניגוד למקומות רחוקים מחוץ לארץ, דוברי שפה זרה ונהלים משתנים, כאן אתם יכולים להיות עם ראש נקי, רגוע ושופע בשיער.

2. שקיפות- אצלינו בד"ר קרופניק, אנו חושפים את המטופל לכל המידע, ומנהלים את ההליך בבהירות ללא הסתרה או ייפוי של המציאות.
השתלת שיער ישראלית נותנת לכם שקט מתחילת התהליך עד סופו. הכל בעברית, שקוף מולכם, נגיש לכם. לא חסרים מקרים וסיפורים על אנשים שנעקצו בדרך להגשים את החלום השעיר שלהם. מידע שהוסתר, אותיות קטנות בטופס וחוסר שקיפות מוחלטת. אצלינו, שקיפות ואמינות זה ערך עליון וכל מטופל ומטופלת זכאים לו. אתם לא רוצים לגלות איזו שורה שמסתתרת לה ואומרת שהשתלת השיער תקפה רק למספר חודשים, הנחיות מוזרות לטיפול בשיער, מחיר נוסף על תיקון ותחזוק או תופעות לוואי שלא טרחו לספר לכם עליהן לפני. בהשתלת שיער ישראלית, אין צורך לדאוג. כל המידע נגיש לפניכם ומובא אליכם בצורה הכי מדויקת ואמינה. במידה ולאחר ההשתלה ונוצרת בעיה כלשהי, יש עם מי לדבר! וכל זה, במרחק נסיעה באוטו.

3. ניסיון-  ד"ר קרופניק היא רשת בעלת ניסיון רב ומוכרת בכל רחבי הארץ. עם ראשים של ניסיון, כולם עם סטנדרט ישראלי גבוה ומוקפד, כמו שאנחנו יודעים ואוהבים. השמועה מספרת שכל אדם יכול למצוא במעגלים החברתיים שלו, הקרובים או הרחוקים, מישהו שעבר השתלת שיער אצל ד"ר קרופניק, או מישהו שמכיר מישהו שעבר השתלת שיער אצל ד"ר קרופניק. ככה אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שההמלצה שקיבלתם היא ממניעים נקיים ואמיתיים. ניסיון הוא פקטור רציני ומשמעותי בתחום השתלות השיער, כמו בכל תחום אחר בחיים, זה נעשה טוב יותר ככל שעושים את זה שוב ושוב, ובחברה שלנו עושים את זה כבר במשך שנים עם למידה והתפתות אינסופית שלא נגמרת. ראשים על גבי ראשים שמילאנו בשיער. ונמשיך לעשות זאת גם על הראש שלך.